خمیر خرما

خمیر خرما شیرین ازجمله باکیفیت ترین مشتقات خرما در بازار است که دارای طعمی بینظیر و خواصی فوق العاده بوده و بسیار پرطرفدار است.

خمیر خرما شیرین

خرما یکی از میوه های پرخاصیت در گونه های مختلف است، خوشبختانه درختان این محصول به وفور در ایران یافت می شود.

خرما تازه در مدت زمان محدودی در دسترس است به همین دلیل نوع خشک شده و خمیر خرمای آن طرفداران زیادی دارد.

طبیعی و ارگانیک بودن خمیر خرما سبب تولید حجم بالا با بهترین کیفیت و طعمی عالی شده که توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

مشخصات خمیر خرما شیرین

خصوصیات و ویژگی های خمیر خرما شیرین، این محصول را از سایر نمونه های مشابه در بازار متمایز کرده است.

در این استان برای پرورش این میوه پرفایده از هیچگونه سم و کود شیمیایی استفاده نشده و به همین دلیل میوه ای کاملا ارگانیک و طبیعی در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

ایران جزء اولین تولیدکنندگان مشتقات خرمای باکیفیت در ایران به شمار میرود، که مصرف روزانه آن به بهبود سلامت جسمی افراد کمک زیادی می کند.

امکان تهیه خمیر خرما بصورت فله و یا در بسته بندی های مختلف وجود دارد.

باید گفت که تمامی خواص خرما تازه در این محصول بصورت بیشتر و فشرده تر به چشم میخورد.

خرید خمیر خرما شیرین

جهت خرید خمیر خرما شیرین بهتر است به برخی نکات پیش از خرید توجه فرمایید.

همانطور که گفته شد حجم های مختلفی از خمیر خرما بسته بندی در بازار وجود دارد که نمونه های کارخانه ای و بسته بندی شده بزرگ در درجه بالایی از کیفیت قرار دارند.

هنگام خرید به یکدست و یکنواخت بودن بافت خمیر خرما دقت کنید زیرا ممکن است برخی فروشندگان آنها را با مواد اولیه درجه پایینتر ترکیب کرده باشند.

نمونه باکیفیت خمیر خرما باید رنگی روشن مایل به قهوه ای داشته باشد، دقت کنید که تعداد خرما سیاه موجود نیز در رنگ آن تاثیر می گذارد.

بهتر است این محصولات را در بسته بندی های بهداشتی و دارای نشان سیب سلامت تهیه کنید تا از استاندارد بودن فرآیند تولید آنها اطمینان حاصل نمایید.

قیمت خمیر خرما شیرین + خرید و فروش

قیمت خمیر خرما شیرین ارتباط مستقیمی با درجه بندی این محصولات دارد، بگونه ای که خمیر خرما درجه یک گرانتر و خمیرخرماهای درجه پایین تر از قیمت کمتری برخوردارند.

فاکتورهای دیگری مانند حجم محصول، نوع بسته بندی و میزان عرضه و تقاضا در قیمت نهایی این محصولات بسیار اثر گذار خواهند بود.

درصد مربوط به صادرات سالیانه را نیز باید درنظر بگیریم، هرچه حجم صادرات افزایش یابد؛ تولیدات توان پاسخگویی به نیازهای داخلی را نخواهد داشت و قیمت افزایشی می شود.

کارشناسان فروش آماده گفتگو با مشتریان عزیزان از طریق شماره های درج شده در سایت هستند.

8 دیدگاه

  • مشکل قند خون خود را به کمک خمیر خرمای می تونی مدیریت کنی این خوراکی میزان قند طبیعی کم داره

  • خمیر خرما جزء بهترین خمیر هایی بوده که برای تهیه انواع کوکی ها استفاده کردم و خیلی چسبندگی های مقاومی داره.

  • خارج کردن هسته و پوست کندن آن کاری زمان بر است و افرادی که بخواهند برای پخت شیرینی و کیک از ان استفاده کنند وقت خود را هدر داده اند.

  • با توجه به فیبر فراوان موجود در انواع خمیر خرما پیچ، پس استفاده از آن می تواند برای عضله سازی نیز بسیار مثمر ثمر واقع شود.

  • سلام ببخشید میخوام از سایت شما به صورت فله خمیرخرما خرید کنم چطور باید ثبت سفارش کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

  • سلام و درود بی پایان . ممنون از اطلاعات ارزنده شما درباره خمیر خرما خانگی و مشخصات خمیر خرما خانگی و بسته بندی خمیر خرما خانگی و توجه به قیمت و کیفیت محصولات و رفاه حال مشتریان قطعا موجب جذب بیشتر مشتریان به شرکت شما می گردد و این گفته شما که گفتید بریکس ‌ این ‌ محصول ‌ 80 ‌ به ‌ بالا ‌ است ‌و همینطور‌ از ‌ 16 ‌ تا ‌ 22 ‌ درصد ‌ رطوبت ‌ دارد ‌ که ‌ مشتری ‌ میزان ‌ آن ‌ را هم ‌ مشخص ‌ می‌کند. هم ارزنده بود و ازخدا موفقیت شما را خواستارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *